vrijdag 16 oktober 2015

Thee

Deze week weer eens tijd gemaakt om alle blogs te bekijken. Toen ik bij het We Love Vintage Blog kwam zag ik dat ze als opdracht hadden vintage met in de hoofdrol thee. Aangezien ik zelf geen koffie drink dus alleen thee was dat precies mijn ding. Het was ook al lang geleden dat ik een vintage kaart gemaakt had.
Zo hier bij deze mijn bijdrage.
-Ik heb een plaatje gebruikt van Studio Light
-Mallen van MD design , Joy en Dutch Doobadoo
-Plak parels
-Bloemen
-De randen met distress inkt Victorian velvet bewerkt
-Ook heb ik twee thee potjes verwerkt op de kaart.
-En een mooi Lijstje


Met deze kaart doe ik dus mee met Challenge 55 Tea-time van het We love vintage blog 

Ik wens iedereen een fijne dag!!!


4 opmerkingen:

  1. Dit thema past wel echt als een tweede jas bij je Tanja, mooi gedaan en leuk dat je meedoet bij wlvc. gr. Liesbeth

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja als Tanja theeleut moet je natuurlijk wel even meedoen hahaha....daar worden wij hartstikke blij van. Een hele leuke kaart en schattig die kleine theepotjes erbij. Heel mooi gedaan.
    Dankjewel voor deelname bij WLVC en succes.
    xxx Plony

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een schitterende kaart heb je gemaakt, Tanja!!

    Groetjes, Nellie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat een prachtige kaart is dit Tanja. Zo schitterend gemakt. groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen