zondag 26 oktober 2014

halloween

Voor het blog van KIC wordt een Halloween kaart gevraagd. Ik vier zelf geen Halloween. Maar ik vind het wel leuk om er een kaart voor te maken. Veel producten die ik hierbij heb gebruikt zijn van Dutch Doobadoo. De andere mallen die ik heb gebruikt heb ik geleend van mijn schoonzusje en ik weet niet van welk merk ze zijn. He design papier is van de Lidl..


De kaart doet mee aan Challenge 42 van het Kaartjes-inspiratie Challengeblog. Maak een Halloween kaart!
Fijne dag voor iedereen!


5 opmerkingen:

  1. Spookachtig mooi...:-)!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Tanja,
    leuke griezelkaart! En handig zo'n schoonzusje ;-)
    Groetjes, Aniet

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een geinig kaartje! Leuk dat je meedoet met de challenge bij KIC. Succes.
    Groetjes Ine
    http://creaine-challenges.blogspot.nl/

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een prachtige kaart heb je gemaakt, Tanja!! Echt een griezel!!

    Groetjes, Nellie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi,

    Wat een leuk kaartje. Tof dat je meedoet met DCZ en veel suc6..

    grtjs
    Claudia
    DT De Creatieve Zebra

    BeantwoordenVerwijderen