woensdag 11 juni 2014

Verjaardagskaart

Ik heb pas geleden 3D plaatjes van Sarah Kay gekregen van mijn schoonzus. Ik heb die plaatjes altijd al prachtig gevonden.
 En ik heb er meteen een kaart voor de verjaardag van een vriendin gemaakt. Ik heb de schets van de Nederlandse kaart uitdaging hiervoor gebruikt. Met als thema tuin. Nou daar voldoet dit plaatje zeker aan. Verder heb ik de kaart heel eenvoudig gehouden zodat het plaatje goed uitkomt. Ook laat ik deze kaart meedoen aan de uitdaging van Hobbyvision thema vlinder.
De houten vlinders en bloemen komen van de xenos en het papier en het plaatje van de action.


Nederlandse kaart uitdaging nr 68 schets thema tuin.
http://kaartenuitdagingen.blogspot.nl/2014/06/uitdaging-68.html
Hobbyvision Design team challenge 27 thema vlinders
http://hobbyvisiondt.blogspot.nl/2014/05/challenge-27-thema-vlinders.html

Iedereen nog een fijne dag gewenst!!!

7 opmerkingen:

  1. Prachtige kaart zo lief die plaatjes van Sarah Kay. Heel mooi gemaakt.
    Groetjes Grietje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Tanja. Altijd mooi die plaatjes van Sarah. Leuk gemaakt deze kaart. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie kaart Tanja!
    Groetjes, Marleen

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een hele leuke kaart Tanja, gezellig dat je meedoet bij NKU.

    Groetjes Inge

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Echt een hele mooie kaart geworden.
    Leuk dat je meedoet aan de uitdaging van NKU en succes.
    Liefs Anneke,

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Het plaatje komt inderdaad heel goed uit Tanja.....een heel MOOI, LIEF en bloemrijk kaartje.
    LEUK dat je met de uitdaging bij NKU meedoet.
    Liefs Wilma ☺☺☺

    BeantwoordenVerwijderen