maandag 30 december 2013

Tag

Dit wordt de laatste blog post van dit jaar. Gisteren tijdens een heel gezellig knutsel middagje gemaakt. Samen met mijn schoonmoeder, schoonzus, vriendin, vrouw van neef.  Haar dochter en mijn dochter. Heel veel kwebbelende en knutselende vrouwen bij elkaar. Het was super gezellig. De ene borduurt, de andere versiert een zak, mijn dochter maakt een jurk voor haar eigen en er worden kaarten gemaakt.

Ik heb deze tag gemaakt. Voor challenge nr. 16 van het We Love Vintage Blog. De opdracht was maak een tag met minstens 3 vintage elementen geïnkte randjes en een vintage plaatjes.
Heb deze romantische tag gemaakt. Ik heb het plaatje gescheurd en beïnkt. en ook het papier. Het hart heb ik uitgedraaid op golfkarton en dat daardoor wat platter is geworden. Maar dat geeft daardoor wel een mooi effect, verder kant gebruikt bloemen gemaakt en een bedeltje erbij gebruikt. Twee houten vogeltjes maken het af.
Hieronder het resultaat.


Verder wens ik ieder een fijn uiteinde en een gelukkig nieuw jaar!

                                                               

3 opmerkingen:

  1. Mooie tag heb je gemaakt Tanja, bedankt voor het meedoen bij WLVC.
    groetjes Liesbeth

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige tag hoor Tanja. Mooie details en een leuk vintage- sfeertje. Dankjewel voor deelname bij WLVC en fijne jaarwisseling. Groetjes Plony.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtige, romantische tag heb je gemaakt. Leuk dat je meedoet met de challenge bij WLVC.
    Fijne jaarwisseling.
    groetjes Henriëtte

    BeantwoordenVerwijderen